FANDOM

戦国BASARA4皇

Sengoku BASARA 4 Sumeragi

Sumeragi logo.jpg

Konsola

PS3, PS4

Data wydania

23 lipca 2015

戦国BASARA4皇 to rozbudowa Sengoku BASARA 4 wydana latem 2015 na konsole PlayStation 3 i PlayStation 4.

PostacieEdytuj

Postacie grywalneEdytuj

Oprócz obsady z tytułu głównego dodano kolejne postacie, podnosząc ogólną liczbę do 40.

Nowe:

Powracają:

RozgrywkaEdytuj

  • Production I.G. powraca z animowanymi przerywnikami, a także openingiem. Istnieje więcej ścieżek anime niż w Sengoku BASARA 4, jednak nie wszystkie postacie je posiadają.
  • Zapis gry z Sengoku BASARA 4 może zostać przeniesiony. Ukończone historie, poziomy postaci, bronie, książki gry i kostiumy zostaną zachowane. Etapy w wolnym trybie, bingo uciekiniera i odblokowane poziomy trudności zostaną również przeniesione. Materiały eksploatacyjne takie jak niewykorzystane pieniądze i niewykorzystanej EXP zostaną przekształcone w Medale Tenka.
  • Poziom postaci został zwiększony do 999.
  • Pojawiają się 32 nowe historie.
  • Dzięki specjalnej inskrypcji limit parametrów broni może być zwiększony z 1500 do 3000.
  • Każda postać otrzymała 40 broni, zamiast wcześniejszych 20.
  • Dodano nowy poziom trudności o nazwie "Niebo", w którym żołnierze i wodzowie są bardziej wydajni i agresywni, elementy lecznicze pojawiają się rzadziej, żołnierze nabierają innego wyglądu.
  • Osobiste inskrypcje, gdy nabyte, sprzęgają się z bronią o niskim poziomie, a następnie mogą być dołączone do lepszej broni jaką gracz wybierze.

RuletkaEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki