FANDOM

真田幸村

Yukimura Sanada

YukimuraSanada

Zapis Kanji:

天覇絶槍(てんはぜっそう)

Tłumaczenie Kanji:

Niedościgła Włócznia, Władca Niebios

Pseudonim:

Młody Tygrys z Kai

Klan:

Sanada

Broń:

Podwójny Jumonji Yari(skrzyżowane włócznie)

Armia:

Takedy

Stanowisko:

Generał(w Sengoku Basara II)

Seiyuu:

Soichiro Hoshi

OpisEdytuj

Yukimura Sanada jest jednym z chłopców z plakatów dla tej serii, występujący wraz z Masamune Date. Jego gorąca krew i "szalona bitwa" kontrastuje się z chłodnym zachowaniem głowy Oushuu.W życiu Yukimury, walka jest dla niego wszystkim. Jego mistrzem i idolem jest Shingen Takeda, dowódca jednego z najsilniejszych armii w Sengoku. Metoda Shingen'a na wychowywanie Sanady składa się z przebijania go i dawania mu lekcji życia. Prawdopodobnie z tego powodu Yukimura jest niewiarygodnie naiwny i zupełnie nieświadomy niczego co jest związane z płcią przeciwną. Przez to jest wyśmiewany przez Keiji'ego Maedę. Sposób walki Yukimury jest w 100% frontalny, bitwa jeden na jeden, bez żadnych sztuczek i oszustw. Jego ideałem jest podążanie drogą wojownika i nieustannie szuka nowych możliwości, aby przetestować swoje umiejętności(najlepiej przez walkę z Masamune Date). Jednocześnie wspiera swego pana, by wejść do kapitału i podbić kraj.

BrońEdytuj

  • Sunset - normalna para włóczni o słabej sile ataku i obronie.
  • Bloodtooth - lepsza para włóczni niż Sunset, ze słabą siłą ataku i obroną.
  • Phoenix - ognista para włóczni o średniej sile ataku i słabej obronie, które powodują dodatkowe obrażenia od ognia.
  • Salamander - specjalna para włóczni o niskiej sile ataku, obrona jest na najwyższym poziomie.
  • Rebirth - Mają takie same właściwości co Phoenix, ale ze znacznie większą siłą ataką i średnią obroną.
  • Sparda - Podwójna włócznia - podobna wersja legendarnego miecza, należącego do Dante'go z Devil May Cry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki